2012. jan. 23.

A személyes Isten


Vannak, akik tagadják Isten létét.
Vannak, akik magukban keresik az istent, önmegváltással, pozitív gondolkodással próbálnak életükkel befolyással lenni.
Vannak, akik szoborba öntött isteneket hívnak segítségül, mikor nehézségekbe jutnak.
Vannak, akik egy kegyetlen isten parancsait próbálják betartani, és csak reménykedni mernek, hogy egyszer elnyerik kegyeit.
Vannak, akik a Sátánnak adják el a lelkük, gonoszsággal ittasodva meg.
Vannak, akik a Biblia Istenében hisznek, de istentiszteletük kimerül a templomlátogatásokban, tizedfizetésekben, asztali imádságokban.

Neked milyen istened van?

Szeretném elmondani (leírni), hogyan ismertem meg azt az Istent, akiben hiszek. Attól az Istentől származnak a következő kijelentések, akit követek, szeretek.
„Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg...
Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek... ne félj, én veled vagyok!” (Ézsaiás könyvev 43, 1-4.)
„Én formáltalak, az én szolgám vagy te, Izráel, nem feledkezem meg rólad!
Eltörlöm hűtlenségedet, mint a felleget, vétkeidet, mint a felhőt. Térj hozzám, mert megváltottalak!” (Ézsaiás könyve 44, 21-22.)
„Ő (Jézus) bűnhődött, hogy nekünk békességünk legyen.” (Ézsaiás könyve 53, 5.)

A élő Isten alapvető logikai dolgokkal próbál érvelni a hamis, megfogható, kézzel csinált istenek ellen:
„Az ácsmester cédrust vág ki, tölgyfát vagy cserfát választ... ez lesz az ember tüzelője, vesz belőle, hogy melegedjék, befűt, és kenyeret süt. De istent is csinál belőle... leborulva imádja és így könyörög hozzá: Ments meg engem, mert te vagy istenem! Nem tudnak és nem értenek semmit, mert szemük nem képes látni, és nincs eszük, nem értenek.” (Ézsaiás könyve 44, 14-18.)

A teremtő Isten egy személyes, érzelmekkel teljes Isten, aki szívén viseli teremtményei sorsát.
  • megváltott, bűneinkből megszabadított
    Nincs más hatalmasság, aki lehajolna az ember után. Az emberek különféle módszerekkel próbálják elérni istenüket. Az élő Isten pedig maga hajolt le és váltotta meg a világot.
  • Velünk van, a hétköznapi életünkben is jelen van, ismeri a gondjainkat, harcainkat, bánatunkat
  • alkotónk
    Nemcsak véletlenül pottyantunk bele ebbe a világba, nem a véletlenek szülöttei vagyunk. hanem Isten akarta a létünk
  • drágának, becsesnek tart bennünket, szeret
    Kit ne fognának meg ezek a szavak?
Számomra biztonság ezt tudni, hogy a mi Istenünket ezek jellemzik. Szeretném, ha ti is megismernétek személyesen Őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése