2014. ápr. 6.

Újabb vendégek

Az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy újra vendégül láthattunk két amerikai hölgyet, akik megismertettek bennünket a baltimore album technikájával, amely eredetileg kizárólag kézzel készült alkotás volt. Ma már könnyebben vesszük elő a varrógépet és applikáljuk rá a kívánt motívumot az alapanyagra.

A varrás után Trisa és Lin megosztotta velünk a hitét is, amely bátorításunkra szolgált.
Röviden, leegyszerűsítve szeretném leírni mindazt, amit közkinccsé tettek a számunkra azon a szép napsütéses csütörtök délutánon.

Trisa bizonyságtétele

Alkoholista édesapa gyermekeként láttam napvilágot, nehéz gyermekkorom után, 18 évesen mentem férjhez egy erőszakos emberhez. Született egy gyermekünk, aki 5 napra rá meghalt. Isten kegyelméből kaptunk még két egészséges gyermeket is.

A gyermekeimet nap mint nap elkísértem az iskolába, ahol más édesanyákkal is találkozhattam. Egy alkalommal Isten egy olyan édesanya barátságával ajándékozott meg, aki beszélt nekem Isten szeretetéről.
Bár édesapám és a férjem nem szeretett, Isten a kusza életem ellenére is szeretett.
Behívtam Jézust a szívembe. A körülményeim nem változtak meg, a férjem továbbra is gonoszul bánt velem. 18 évi házasság után elváltak útjaink, és 2 gyermekkel maradtam egyedül. Bár itt a földön nem támaszkodhattam másra, de Isten gondoskodott rólunk, védelmezett.
3 év után találkoztam egy keresztyén férfivel, akivel később házasságot is kötöttem. Életünk középpontjába Jézus került, otthonunk egy házicsoportnak adott helyet. A pásztorunk megkérdezte tőlem: "Mit fogsz tenni 5 év után?"- Foltvarró szolgálatom lesz.- válaszoltam.
Gondoltam, hogy lesz majd néhány hölgy, akivel varrogathatok. De az Úr másképp tervezte. Arra vezetett, hogy adjuk el az otthonunkat, költözzünk egy kis városba, és nyissak egy foltvarró üzletet.
Ma a boltomba eljönnek olyan hölgyek, akik különböző problémákkal küzdenek, és én beszélgethetek velük, szerethetem őket.
Bármilyen a múltad, Isten szeret annak ellenére is.

Lin bizonyságtétele

Illinois államból érkeztem hozzátok. Trisát a boltjában ismertem meg. Öten vagyunk a családban, van két bátyám, akiket nagyon szeretett édesapám.
Volt egy hölgy, aki gyermekeket gyűjtött össze az otthonába és beszélt nekik Jézusról. Többek között megtanította a János 3. rész 16. versét is.
5 évesen behívtam Jézust az életembe. Gyermeki eszemmel sok mindent nem értettem, de ahogy növekedtem, mégis éreztem Isten védelmét az életemben. 12 évesen merítkeztem be, 14 évesen ismertem meg a férjemet, aki támogatott a hitemben. 18 évesen össze is házasodtam vele. 2 lányunk és 1 fiúnk született. A gyermekeinket hitben neveltük, beszéltünk nekik Jézusról. Ahogy felnőttek, megértették, hogy Jézusnak kell a legfontosabbá válniuk az életükben. Anyaként elfáradtam, nem tudtam, hogy mi a terve Istennek az életemben. Ekkor újraolvastam a Bibliát.

Galata 1, 15-16.
"De amikor úgy tetszett annak, aki engem anyám méhétől fogva kiválasztott, és kegyelme által elhívott, hogy kinyilatkoztassa Fiát énbennem, hogy hirdessem őt a pogányok között, nem tanácskoztam testtel és vérrel." 
Efézus 1,4.
"A kegyelem pedig mindegyikünknek a Krisztus ajándékának mértéke szerint adatott."

Boldog voltam, hogy a világ teremtője látja az én kicsiny életemet. Ekkor sokféle szolgálatba vetettem bele magamat: szolgáltam a gyülekezetben, segítettem embereknek, vigyáztam gyermekekre. Istennek ekkor meg kellett tanítania azt is a számomra, hogy nem az a lényeg, hogy mit teszek, Isten szeretete nem ennek a függvénye.
Mielőtt megszülettem olyan volt az életem, mint egy üres lap, miután Jézust befogadtam a szívembe, teleírta Isten az életemet, megtöltötte a papírt.
Istennek van egy szerelmes levele a számunkra, a Biblia. Ez a szeretet néha kemény, mert megmondja azt, amit helytelenül teszünk.

A gazdag és Lázár története jut eszembe, ahol a gazdag a kárhozat helyén gyötrődve kiált fel, hogy Lázár menjen vissza figyelmeztetni a családtagjait, hogy ne jussanak a gyötrelem helyére. De a helyzetén már nem változtathatott. Ezért jöttem én is Magyarországra, hogy figyelmeztesselek benneteket.
_________________________________________________________________________________

Néhány kép az alkalomról:
Trisa

Lin

Pálma

Feladat ismertetése

Texas jelképe

Másik minta ismertetése

Készülő munkák

Csoportkép 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése